Schindler Ahead ActionBoard Aktuálne informácie po ruke. Kedykoľvek.
Sami sa presvedčte, aké výhodné je mať informácie o výťahu či eskalátore po ruke. Kedykoľvek. Schindler Ahead ActionBoard prináša rad výhod vlastníkom i správcom objektov, ktorí musia riešiť každodennú prevádzku výťahov či eskalátorov.
Centrálna platforma
Schindler Ahead ActionBoard vám prináša vždy aktuálny prehľad o stave vašich výťahov a eskalátorov. V reálnom čase zobrazuje dáta, na ktorých základe môžete okamžite konať alebo rozhodnúť o ďalšom postupe a prioritách, napríklad pokiaľ ide o plánovanie údržby. Je tiež zdrojom cenných štatistík a údajov o histórii zariadenia. Vďaka týmto vstupom dokážete rýchlejšie a efektívnejšie identifikovať prípadné technické problémy a riešiť ich skôr, než ovplyvnia plynulý chod zariadenia. S využitím týchto dát možno tiež optimalizovať harmonogram údržby.
Rýchly prístup
Prostredníctvom webového rozhrania alebo mobilnej aplikácie Schindler Ahead ActionBoard, ktorá je dostupná pre inteligentné mobilné telefóny aj tablety, máte potrebné údaje vždy k dispozícii. Samozrejmosťou je zasielanie automatických upozornení, ktoré k vám zamieria priamo prostredníctvom aplikácie alebo e-mailov. Správcom zariadení uľahčí tento nástroj nielen zaistenie spoľahlivej prevádzky, ale tiež zdieľanie informácií s vlastníkmi budov a cestujúcimi. Prispieva tak ku zvýšeniu spokojnosti zákazníkov.
Hlavné prednosti
- Kompletný prehľad o aktuálnom stave zariadenia, kdekoľvek a kedykoľvek.
- Zvýšenie transparentnosti a ľahšie zdieľanie informácií.
- Rozhodovanie na základe relevantných dát a možnosť okamžitej reakcie.
Kľúčové vlastnosti
Intuitívne ovládanie
Používateľské rozhranie je prehľadné, zrozumiteľné a ľahko ovládateľné. Rýchlo a bez problémov sa v ňom zorientujú aj ľudia, ktorí nie sú technicky tak zdatní.
Zobrazenie podľa vašich predstáv
Jedinečný nástroj pre jedinečných zákazníkov. Ovládací panel ľahko prispôsobíte svojim prioritám a potrebám. Sami si určíte, čo sa vám bude zobrazovať na hlavnej stránke.
Informácie podľa vašich preferencií
Sami si vyberte, aké informácie a upozornenia chcete prijímať. Ľahko a rýchlo nazdieľate so zákazníkmi, nájomníkmi i obchodnými partnermi podstatné informácie, napríklad o plánovanom servise.
Responzívne vyhotovenie
Webová aplikácia je plne responzívna. To znamená, že sa vám bude správne zobrazovať na akomkoľvek type zariadenia od mobilu po tablet.
Stála dostupnosť
Využitie Schindler Ahead ActionBoard nie je podmienené prepojením so stolným počítačom. K dispozícii je aj aplikácia pre mobilné zariadenie s operačným systémom iOS a Android.
Profily
Prispôsobte svoje portfólio v mobilnej aplikácii svojim potrebám filtrovaním a výberom účtov, zákazníkov a budov.
Automatické notifikácie
Prostredníctvom ActionBoard môžete prijímať užitočné oznámenia, ku ktorým patrí napríklad predpokladaný čas príjazdu servisného technika.
Zasielanie upozornení
Môžete si tiež nastaviť, aké automatické upozornenia a reporty si prajete dostávať. Nezmeškáte tak žiadne dôležité aktualizácie.
Príprava reportov
So Schindler Ahead ActionBoard si uľahčíte aj prípravu súhrnných prehľadov a reportov.
História zariadenia
S týmto nástrojom budete mať vždy po ruke kompletné informácie o histórii zariadenia. Poskytuje napríklad prístup k histórii opráv.
Dlhodobé plánovanie
Informácie o servisnej histórii i aktuálnom stave vám umožnia lepšie plánovať servis a vychádzať pritom z podložených dát, nie odhadov.
Zadávanie požiadaviek
Stačí pár kliknutí a zašlete žiadosť o servis alebo sa telefonicky či mailom spojíte so zástupcom servisnej firmy.
Kontrola technického stavu zariadenia
Vďaka aktuálnym informáciám o stave zariadenia získate cenný náskok a môžete predvídať a včas riešiť prípadné technické problémy ešte skôr, než ovplyvnia plynulý chod výťahu.
Zdieľanie informácií
Všetky dôležité informácie o servise alebo prípadnom technickom probléme zvládnete ľahko a rýchlo zdieľať s vlastníkom zariadenia alebo svojimi nájomníkmi.